ESLU:n seuraseminaari Helsingissä

19.9.2012 Yleinen

Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu, ESLU järjestää Seuran Polku – Seuran valinta urheilijan polulle -seminaarin 29.9.2012 klo 9.30-17.30 Sokos Hotel Pasilassa Helsingissä.

Seminaarissa käsitellään seuran hallitusta ja kaikkia seuratoimijoita koskevaa seuran polkua. Jokaisen seuratyön parissa työskentelevän on syytä pysähtyä hetkeksi pohtimaan, millaisia polkuja seurassanne on mahdollista kulkea ja mitä valintoja seuranne tarjoaa. Seuran polun sisällä kuljetaan monia reittejä ja seuratyössä polkuja täytyy kehittää jatkuvasti tarpeen mukaan. Onko seurassanne jo mietitty esimerkiksi seuratoimijan polkua? Entä mitä polkuja seuranne tarjoaa valmentajalle tai tuomarille? Miten seurassanne tuetaan lapsen ja nuoren urheilijan valintoja?

Oletpa sitten seuran puheenjohtaja, hallituksen jäsen tai valmentaja tule mukaamme keskustelemaan ja kuulemaan aiheeseen liittyviä kokemuksia ja ajatuksia. Päivien aikana on mahdollista keskustella aiheesta paikalla olevien asiantuntijoiden ja urheilijoiden kanssa.

Seminaarin vetäjänä toimivat SLU:n kehitysjohtaja Sirpa Korkatti ja ESLUn seuratoiminnan kehittäjä Kari Ekman. Urheilijan polusta ajatuksia ja kokemuksia jakaa Antti Paananen huippu-urheilun muutosryhmästä ja seuraesimerkistä vastaa juniorikasvattajaseura Blues Matinkylän toiminnanjohtaja Hannu Saintula. Pääkaupunkiseudun urheiluakatemia Urhean projektipäällikkö Mika Saari puolestaan kertoo muun muassa Urhean seurayhteistyöstä.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset
www.eslu.fi