Retkisoutu ja harrastemelonnan yhteinen Neuvottelu- ja virkistyspäivät

12.1.2012 Melonta Soutu Yleinen

Tapahtuma järjestetään 28.-29.1.2012 Tanhuvaaran urheiluopistolla Savonlinnassa

Viikonloppu alkaa lauantaina klo 12.00 ja päättyy sunnuntaina klo 12.30
Soutuliiton retkisoutuvaliokunta ja Kanoottiliiton harrastevaliokunta kutsuvat soutu- ja retkimelontatapahtumajärjestäjiä yhteiseen neuvottelu- ja virkistystapahtumaan. Palkitse nyt itsesi ja talkooväkesi tulemalla Tanhuvaaraan.

Samalla kuulet ja saat uusia tuulia muiden tapahtumajärjestäjien kokemuksista joita voit hyödyntää oman tapahtuman kehittämisessä yhteistyöllä soutajien ja melojien kanssa. Samalla avaamme uusia vesiä yhteisen liittomme merkeissä ja keskustelemme yhteisistä toimintamme kehittämiseen liittyvistä asioista.

Matkustaminen
Matkustaminen hoituu sujuvasti mm. junalla Savonlinnaan. Juna-aikatauluja voit katsoa vr:n sivuilta www.vr.fi

Hinta ja sisältö
Hinta 85 € / hlö kahden henkilön huoneessa, 114 € / hlö yhden henkilön huoneessa. Hinta sisältää 1 vrk:n majoituksen hotellihuoneessa, tulopäivän kahvin ja illallisen, sunnuntain aamiaisen ja lähtölounaan, allasosaston
ja kuntosalin vapaan käytön la klo 12 – 17, ja seminaarin kokoustiloissa. Kokouspaketti ei majoittujalle 34 € / hlö sisältäen lauantain ruokailut.

Vapaa-ajan aktiviteetit
Tanhuvaarassa on erinomaisen hyvät mahdollisuudet mm. kuntotestaukseen.

Ilmoittautumiset
Ilmoittautuminen mieluiten seuroittain (muista kertoa mahdollinen lisävuorokausitarpeesi) viimeistään 17.01.2012

Lisätiedot

Lisätietoja tapahtumasta Markku Juhola, puh. 0400 444 714 tai sähköposti: markku.juhola@kolumbus.fi tai