ESLU järjestää Seuraseminaarin 20.–21.9.2013 aiheena viestintä seurassa

20.8.2013 Yleinen

Seuratyössä on syytä välillä pysähtyä miettimään myös seuran viestinnän merkitystä. Mitä, milloin ja ennen kaikkea miten ja millä välineillä seurassa viestitään. Osataanko seurassa hyödyntää muun muassa sosiaalisen median kanavia? Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilun syksyn seuraseminaarissa on loistava tilaisuus päivittää tietämystä sosiaalisesta mediasta sekä seuran ja median välisestä yhteistyöstä.

Lähde mukaan ESLUn seuraseminaariin m/s Viking Gracelle 20.–21.9.2013 kuulemaan aiheeseen liittyviä ajatuksia ja kokemuksia. Seminaarin asiantuntijoina ovat viestintäkouluttaja Piritta Seppälä ja Keski-Uusimaan urheilutoimittaja Lauri Nurmi.

Seuraseminaarissa voi osallistua myös seuravartteihin. Onko seurassanne kysymyksiä, joihin ette ole löytänyt ratkaisua? Seminaarin aikana kahdeksalla seuralla on mahdollisuus varata Seuravartti (15 min) seuratoiminnan kehittäjän kanssa.

Lisätietoja ja ilmoittautumiset
Ilmoittautumiset seminaariin 6.9. mennessä, mutta mukaan pääsee vain 50 ensimmäistä ilmoittautujaa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset ESLUn sivuilla.

Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu