Maratonmelonnan PM-kilpailut 2013

19.4.2013 Kilpailu Liitto Melonta

Maratonmelonnan PM-kilpailut järjestetään Lidköpingissä Ruotsissa 25.-26.5.2013. Ohessa ohjeita kisaan osallistumisesta.

Lisätiedot ja kilpailukutsu löytyvät järjestävän seuran sivuilta osoitteesta:

Liitto tukee kilpailuihin osallistuvia suomalaisurheilijoita maksamalla osallistumismaksut*. Urheilijoiden on lähetettävä ilmoittautumisensa 5.5. mennessä maratonmelonnan lajipäällikölle sähköpostilla osoitteeseen heikki@ritvos.com (pyydä kuittaus viestin vastaanottamisesta). Liitto toimittaa ilmoittautumisen järjestäjille ja maksaa osallistumismaksut.

Ilmoittautumisesta on käytävä ilmi:
– nimi
– syntymävuosi
– sarja ja lajit (ml. mahdollinen K2) joihin urheilija osallistuu
– t-paidan koko

Urheilijat/seurat voivat ilmoittautua myös suoraan järjestäjille, mutta siinä tapauksessa liitto ei korvaa osallistumismaksua.

Mikäli osallistuminen peruuntuu urheilijasta johtuvasta syystä voidaan osallistumismaksu periä urheilijalta.

Liitto ei vastaa eikä hoida mitään muita kilpailumatkaan liittyviä järjestelyjä (esim. matkoja ja majoituksia).

Jos urheilija haluaa varata majoituksen tai ruokailuita järjestäjien kautta on hänen itse sovittava asiasta järjestäjien kanssa. Liitto ei välitä niihin liittyviä maksuja järjestäjille osallistumismaksujen yhteydessä.