Mitali mielessä Kazanin kesäuniversiadeihin

5.7.2013 Yleinen

Kesäuniversiadit alkavat huomenna Venäjän Kazanissa. Suomen 84 urheilijan joukossa ovat mukana myös soutajat Ulla Varvio, Eeva Karppinen, Robert Ven sekä Joonas ja Juho-Pekka Petäjäniemi sekä meloja Tuisku Jarva.

Kaikki soutajat aloittavat oman urakkansa huomenna 6.7. aamupäivällä omissa alkuerissään. Pariairokaksikolle Ulla Varvio – Eeva Karppinen Etonin maailmancupin viides sija antoi odottavat lähtökohdat kisoihin. – Mitali Kazanissa on ihan mahdollinen ja sitä lähdetään myös tavoittelemaan, totesi Hiltunen Etonin suorituksen jälkeen.

Kazanin kesäuniversiadeissa 6.-17.7. kilpailee yhteensä lähes kymmenentuhatta urheilijaa yli 163 maasta. Suomesta mukana on 84 urheilijaa viidessätoista eri lajissa. Kilpailuja käydään peräti 27 eri lajissa. Lauantaina virallisesti avattavat kisat ovat järjestyksessään 27:nnet.

Eurosport näyttää kanavillaan yhteensä 120 tuntia suoraa lähetystä Kazanista. Kisoja voi seurata myös:

OLL:n kisasivut: http://www.oll.fi/kazan-2013/
OLL:n Twitter: @Liikuntaliitto (#universiadit2013)
Facebook: https://www.facebook.com/FinnishStudentAthletes
Opiskelijaliikuntatv: http://www.youtube.com/user/opiskelijaliikuntaTV