Ralf Sundista hallituksen uusi puheenjohtaja

5.11.2013 Liitto

Melonta- ja soutuliiton hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi on valittu Toimihenkilökeskusjärjestö STTK:n pääekonomisti Ralf Sund. Uuden hallituksen kokoonpanosta päätettiin 3.11. liiton syyskokouksessa.

Sund kokee itsellään olevan kolme tehtävän kannalta tärkeää asiaa kunnossa. – On aikaa, kun lapset ovat kasvaneet riittävän vanhoiksi, motivaatiota ja sellaista osaamista, josta on hyötyä puheenjohtajan tehtävään, pohti VTM ja kolmen lapsen yksinhuoltajaisä Sund syyskokouksessa. Samalla hän korosti pohjanmaalaiseen tyyliinsä vuosien aikana syntynyttä verkostoa, josta saattaisi olla hyötyä liiton toiminnan eteenpäin viemisessä.

Hallituksen muiksi jäseniksi valittiin Jaakko Hasu, Kari Hellström, Markku Jokisipilä, Minna Kantsila, Jenni Mikkonen ja Pekka Mukula. Uusi hallitus aloittaa toimessaan 1.1.2014.