Suomen melonta- ja soutuliitto ja Datafisher Oy markkinointiyhteistyöhön

8.4.2013 Melonta Soutu Yleinen

Suomen melonta- ja soutuliitto ja Datafisher ovat sopineet markkinointiyhteistyöstä, jonka tavoitteena on lisätä molempien tahojen tunnettavuutta entisestään. Sopimuksen myötä molemmat sitoutuvat myös yhteisiin arvoihin sekä kestävään toimintaan ympäristön kanssa.

Datafisher tuo yhteistyösopimuksen myötä lisäväriä lajimarkkinointiin

Datafisher on yritys, jonka intohimona on rakentaa digitaalisia palveluita asiakkailleen. Töidemme tehtävänä on lisätä ymmärrystä, luoda houkuttelevuutta sekä lisätä tietoisuutta, oli tarve sitten markkinointi, viestintä tai valmennus.

Yhteistyö Suomen melonta- ja soutuliiton kanssa on Datafisherille tärkeää erityisesti siksi, että se edustaa Datafisherin filosofiaa, jossa tekeminen ja erilaisuus yhdistyvät (Done.Differently). Melonta ja soutu ovat myös lajeja, jota voidaan tehdä monilla eri tavoilla ja erilaisissa ympäristöissä – kuten myös digitaalisia palveluita. Tämän lisäksi melonta ja soutu ovat aktiviteetteja, joiden piirissä toimii ihmisiä ympäri maailmaa –  niissä yhdistyvät samanaikaisesti äärimmäinen kansainvälisyys (universaalisuus) ja kansallisuus. Samalla tavalla Datafisher toimii suomalaisena yrityksenä täysin kansainvälisessä ympäristössä, palvellen asiakkaitaan Nepalista Yhdysvaltoihin. Melonta ja soutu kuvastavat sekä arvojamme että toiminta-ajatustamme ja siksi iloitsemme tästä yhteistyömahdollisuudesta Suomen melonta- ja soutuliiton kanssa.

Datafisherin kanssa tehdyn sopimuksen myötä liitolla on mm. mahdollisuus hankkia monipuolisempaa promootiomateriaalia lajiensa näkyvyyden edistämiseksi. Datafisher tulee puolestaan näkymään kesän kilpailuissa ja tapahtumissa sekä kokemaan melonnan ja soudun riemua.