Craft vaatettaa melojat ja soutajat

16.1.2014 Soutu Yleinen

Oy Sultrade Ltd ja Suomen melonta- ja soutuliitto ovat tehneet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen Sultraden tarjoamien tuotemerkkien käytöstä. Sultrade edustaa useita urheilumaailman huippumerkkejä kuten Craft, Catmandoo Umbro ja New Balance niin Suomessa kuin Baltiassakin.

Sopimuksen myötä melonnan ja soudun maajoukkueet käyttävät jatkossa Craftin tekstiilejä. Craft on kehittänyt yli kolmenkymmenen vuoden ajan urheiluvaatteita tutkimalla kehon liikeratoja, hikoilupisteitä, kehon lämpenemistä suorituksen aikana ja hikoilun määrää. Täydellisen lajivaatteen kehittämisen salaisuutena on heidän mielestä ymmärtää, miten kädet, olkapäät, lantio ja jalat toimivat yhteistyössä eri lajeissa urheillessa.

Craft on tehnyt jo ennestään tiivistä yhteistyötä eri urheilulajien ammattilaisten ja harrastajien kanssa ja aloittaa nyt ilolla yhteistyön myös Melonta- ja soutuliiton kanssa.

Lisätietoja tuotemerkistä: www.craftfinland.fi