Ratamelojien hiihtoleiri Tampereella 22/23-25.1.2015

22.12.2014 Yleinen

Tervetuloa ratamelojien hiihtoleirille Tampereelle 22/23.1.2015. Leiri on tarkoitettu 12-vuotiaille ja sitä vanhemmille ratamelojille. Noin A18-ikäisillä hyvin harjoitelleilla ja sitä vanhemmilla melojilla leiri alkaa torstaina 22.1.2015 lounaalla, muilla perjantaina 23.1.2015 alkuillasta. Leiri päättyy kaikilla sunnuntaina 25.1.2015 lounaan jälkeen. Asuminen on Varalan urheiluopistolla www.varala.fi. Hiihto tapahtuu Kaupin ja mahdollisesti Pyynikin laduilla. Leirillä on myös tarvittaessa hiihtotekniikkaopetusta, joten ei tarvitse olla mestarihiihtäjän osallistuakseen. Vähäiset hiihtokilometrit tänä talvena ennen leiriä ei myöskään haittaa, sillä suurimmalla osalla osallistujia on sama tilanne. Omat huolletut hiihtovälineet (joko perinteinen tai vapaa) on oltava mukana leirillä.

Tarkempi aikataulu ja info lähetetään ilmoittautuneille lähempänä leiriä, mutta harjoitukset ovat pääasiassa maastohiihtoa. Varustuksena tulee hiihtovälineiden lisäksi olla sisäliikuntavarusteet.

Ilmoittautumiset tulee tehdä linkin https://rekisteri.sportti.fi/tapu/pub/soutuliitto/event.php?id=3596 kautta viimeistään 7.1.2015. Leirin hinta on ajalle 22-25.1.15, 259 eur ja ajalle 23-25.1.15, 190 eur. Leiri maksetaan Melonta- ja Soutuliitosta tulevalla laskulla ennen leiriä.

Pidemmälle leirille osallistujille kuuluvat hintaan seuraavat ruokailut:

To lounas, päivällinen ja iltapala

Pe aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala

La aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala

Su aamupala ja lounas

Lyhyemmän leirin osallistujilla:

Pe iltapala

La aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala

Su aamupala, lounas

Valmentajat
Valmentajina toimivat ainakin Susanne Gunnarsson (22.1.-25.1.) ja Jenni Walinen (23.1.-25.1.).

Leiriläisiä ei ole erikseen vakuutettu järjestäjän puolesta, vaan jokaisen osallistujan tulee huolehtia tarvittavasta tapaturma- tms. vakuutusturvasta itse (esim. voimassa oleva kilpailulisenssi). Ilmoittautumisen perumiseen tarvitaan lääkärin/terveydenhoitajan todistus.

Hiihtoleiriä seuraava leiri 12-n.18-vuotiaille järjestetään 20-22.3.15 Kisakalliossa Lohjalla.

Leiriterveisin:

Susanne Gunnarsson, susanne.gunnarsson@melontajasoutuliitto.fi