"seuratreffeille" Tanhuvaaraan ehtii vielä ilmoittautua

30.9.2014 Yleinen

Tapahtumat ja seurat eivät toimi ilman innostuneita ja sitoutuneita toimijoita. Onko sinulla seuravetäjänä, hallitusjäsenenä tai yksittäisenä talkoolaisena takki tyhjä? Tuntuuko että seuratoiminnassa tai tapahtumajärjestäjänä toimiminen ottaa enemmän kuin antaa? Mitä tapahtumiin osallistuvat asiakkaat meiltä odottavat? Tuntuuko tutulta?

Nyt sinulla on erinomainen tilaisuus tulla hakemaan uusia jaksamisen eväitä, verkostoitumaan muiden toimijoiden kanssa ja saada oppia toisten hyvistä kokemuksista. Tilaisuus on oiva hetki myös palkita omaa talkoojoukkoa kutsumalla heidät mukaan.

Tilaisuus on tarkoitettu seurojen ja tapahtumajärjestäjien vetäjille, hallituksen jäsenille, talkoolaisille, yksittäisille soutajille ja melojille.

Aika: La 25.10 – Su 26.10. Tilaisuus alkaa La klo 12 kokoontumisella ja päättyy su klo 12 lähtölounaaseen.

Ohjelma: keskitytään jaksamisen eväiden hankintaan ja asiakkaiden odotusten täyttämiseen.

Hinta: 110 € / hlö kahden hengen huone, sisältäen La iltapäiväkahvin, luennot, uuden kylpylän käytön, päivällisen, majoituksen 2 hlön huoneessa, aamiaisen ja lähtölounaan. Lisävuorokauden majoitushinta 118 € / huone kahden hengen huoneessa (59 € / hlö).

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 10.10 mennessä liiton toimistolle: toimisto@melontajasoutuliitto.fi.

Lisätietoja: valiokunnan puh.johtaja Markku Juhola, puh. 0400 444 714, markku.juhola@kolumbus.fi, tai Kai Lindqvist puh. 050 511 3639, kai.lindqvist@melontajasoutuliitto.fi

Tervetuloa virkistäytymään ja saamaan uusia jaksamisen eväitä.

Suomen melonta- ja soutuliitto,
nuoriso-, harraste ja tapahtumavaliokunta