Suomen melonta- ja soutuliitto hakee toimistopäällikköä / tiedottajaa

12.11.2014 Liitto Melonta Soutu

Suomen melonta- ja soutuliitto on n. 140 melontaan ja soutuun erikoistuneen jäsenseuran etujärjestö. Yhteenlaskettu henkilölukumäärä jäsenseuroissamme on n. 12.000, joissa harrastetaan yli kymmentä melonnan tai soudun alalajia. Lajiliitossa työskentelee päätoimisesti seitsemän henkilöä.

Haemme liiton toimistolle Helsingin Olympiastadionille

TOIMISTOPÄÄLLIKKÖÄ / TIEDOTTAJAA

Toimistopäällikön / tiedottajan tehtäviin kuuluvat

• Jäsenseurojen palvelu ja toimistorutiinien hoitaminen
  • Taloushallinto yhteistyössä tilitoimiston kanssa
  • Rekisterien ylläpitäminen ja arkistointi
  • Tiedotus ja verkkoviestintä
  • Lehden toimitustyö, lehden taiton hallinta katsotaan eduksi
  • Toimistopäällikkö toimii hallituksen sihteerinä

Työ on laaja-alaista ja edellyttää itsenäistä työotetta, hyvää tietoteknistä osaamista sekä järjestelmällisyyttä. Arvostamme järjestötoiminnan tuntemusta. Lajiemme tunteminen katsotaan eduksi.

Tehtävä on toistaiseksi voimassaoleva ja alkaa 1.12.2014 tai sopimuksen mukaan.

Palkkaus muodostuu peruspalkasta, taito- ja vastuulisästä.
Työehtosopimuksena noudatamme urheilujärjestöjä koskevaa työehtosopimusta, vuosilomien osalta Valo:n paikallista sopimusta.

Tarjoamme innostavan työympäristön ja yhteistyöverkoston sekä näköalapaikan monipuolisessa vesilajiliitossa.

Yhteystiedot: Lisätietoja tehtävästä antaa Sami Vehkakoski puhelimitse Pe 14.11 klo 9-11.00, Ma 17.11 klo 12-14.00 ja ti 25.11 klo 9-11.00. Puh. 040-8235 360.

Jätä hakemus ansioluetteloineen 26.11.2014 klo 18.00 mennessä Sami Vehkakoskelle: sami.vehkakoski(at)melontajasoutuliitto.fi