Valo ja ebookers vähentävät suomalaisen urheiluväen matkakuluja

22.5.2014 Yleinen

Urheilu- ja harjoittelumatkakulut ovat yksi suurimmista kulueristä lajiryhmästä riippumatta. Valon ja matkatoimisto ebookersin tuore yhteistyösopimus pienentää koko suomalaisen urheiluväen matkakuluja vuositasolla merkittävästi. ebookersin kattavat matkatoimistopalvelut lyhentävät varauksiin ja muutoksiin käytettävää aikaa.

Valon ja ebookersin uudenlainen yhteistyösopimus hyödyttää laajasti ja tasapuolisesti koko suomalaista urheiluväkeä. Koti- ja ulkomaan matka-alennuksiin ja matkatoimistopalveluihin ovat oikeutettuja kaikki suomalaiset lajiliitot, urheiluseurat ja yksittäiset urheilijat. Edut koskevat laajasti myös kaikkea urheilumatkailua, kuten fanimatkoja.

Matkojen varaus hoituu kätevästi joko verkkopalvelun kautta tai puhelimitse. Käytännössä kaikki uudet ebookersin alennukset ja palvelut astuvat voimaan saman tien ja yhteistyötä kehitetään jatkuvasti vastaamaan asiakkaiden tarpeita entistä paremmin.

Matkavarauksen voi helpoimmin tehdä Valon sivuilla osoitteessa www.sport.fi/matkat. Varausohjelma osaa automaattisesti huomioida alennuksen hotellivarausten hinnassa. Vain pakettialennuksiin tulee syöttää VALO40-koodi varauksen loppuvaiheessa.

Varauksen voi tietenkin tehdä myös ebookersin kotisivuilla tai ebookers-applikaatiota käyttäen. Tällöin on käytettävä Valon alennuskoodia.

Alennuskoodit ovat seuraavat:

Lento-hotelli-paketti (min 2 yötä)                                 VALO40

Hotelliyö (min 2 yötä)                                                   VALO15
Hotelliyö                                                                       VALO10

Lento-hotelli -paketista alennus on 40 euroa per henkilö, hotelliyöpymisistä 15%, kun öitä on kaksi tai enemmän. Yhdestä hotelliyöstä alennus on 10%.

Yli 6 hengen ryhmämatkat varataan suoraan ebookersin asiakaspalvelusta.