Ilmoittaudu mukaan soudun PM-kilpailumatkalle

29.4.2015 Kilpailu Liitto Soutu

Soudun PM-kilpailut, Årungen, Norja 27.-28.6.2015

Ilmoittaudu mukaan olympiasoudun PM-matkalle! Lähtö on 25.6. torstaina iltalautalla Turusta Tukholmaan. Tukholmasta Årungeniin ja takaisin matkustetaan linja-autolla. Paluumatka alkaa sunnuntaina kisojen jälkeen Årungenista kohti Tukholmaa, josta maanantaina matkataan päivälautalla Turkuun.

Matkan hinta on 270 €, joka sisältää hyttipaikan laivamatkalle, linja-automatkan Tukholmasta Årungeniin ja takaisin sekä linja-autokyydit hotellin ja soutupaikan välillä ja hotelliyöt Norjassa (pe-la ja la-su) aamupalalla.

Liitto järjestää venekuljetuksen, johon on saatu taloudellista tukea Soudun Tuki ry:ltä.

Sitovat ilmoittautumiset matkalle seuroittain 10.5. mennessä ilona.hiltunen@melontajasoutuliitto.fi

Lisätiedot: Ilona Hiltunen, ilona.hiltunen@melontajasoutuliitto.fi, 0400157040