Tervetuloa Melonta- ja soutuliiton osastolle Tampereelle

23.10.2015 Liitto Melonta Soutu

Tervetuloa Melonta- ja soutuliiton osastolle (E-halli osasto 21) Liikuntamaa –messuille Tampereelle.

Liikuntamaa on Suomen suurin vammaisurheilun ja -liikunnan esittelytapahtuma, joka järjestetään joka toinen vuosi Apuväline-messujen yhteydessä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa. Vuonna 2015 Liikuntamaa järjestetään 5.-7. marraskuuta. Liikuntamaassa on esillä ja kokeiltavissa kymmeniä lajeja, sovelluksia, pelejä ja välineitä.

Tapahtuman organisoinnista vastaa Vammaisurheilu ja – liikuntaliitto VAU.

Melonta- ja soutuliitto on mukana ensimmäistä kertaa. Esittelemme osastollamme sovellettua melontaa ja soutua. Osastolla on kajakki ja kanootti, soutuergo sekä erilaisia apuvälineitä. Tarkoituksena on esitellä ja kerätä soveltavan melonnan ja soudun ideoita, sekä kannustaa sekä messuyleisöä, että jäsenseurojamme rohkeasti kokeilemaan soveltavaa liikuntaa.

Meillä on jonkin verran vapaalippuja tapahtumaan. Ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut.

Liikuntamaa-sivut sekä Liikuntamaan esittelyvideo löytyvät osoitteesta: www.liikuntamaa.fi

Kai Lindqvist

harrastekoordinaattori

Suomen melonta- ja soutuliitto ry