Ehdolle asettuminen liiton hallituksen jäseneksi

3.10.2016 Liitto

Ehdolle asettuminen liiton hallituksen jäseneksi ke 19.10. mennessä

Syyskokouksessa 12.11. Helsingissä valitaan Suomen Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen kolme jäsentä kaksivuotiselle kaudelle 2017-2018. Pyydämme jäsenseuroja esittämään henkilöitä ehdolle hallitukseen. Hallituksessa erovuorossa ovat jäsenet Jaakko Hasu, Jyri Hämäläinen ja Pekka Mukula. Liiton hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Ralf Sund ja jäsenet Markku Jokisipilä, Minna Kantsila ja Anne Rikala.

Hallitukseen valitaan sekä miehiä että naisia ja tasavertaisesti melonnan ja soudun tuntijoita. Hallituksen toimivalta on esitetty liiton toimintasäännöissä.

Jäsenseuroja pyydetään toimittamaan ehdotus hallituksen jäsenistä ke 19.10. mennessä. Ehdotuksessa tulee käydä ilmi ehdolle asettava seura. Ehdokkaasta tulee olla henkilöesittely ja perustelut valintaehdotukselle. Ehdotus tulee toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen toimisto@smsl.fi tai postitse osoitteella Suomen Melonta- ja Soutuliitto, Radiokatu 20, 00240 Helsinki.