Kilpailu- ja valmennusvaliokunnan kokoonpanoon muutoksia, sisäsoudulla uusi lajipäällikkö

16.2.2016 Kilpailu Liitto

Liiton hallitus valitsi kokouksessaan uusia edustajia kilpailu- ja valmennusvaliokuntaan. Myös sisäsoudulle valittiin uusi lajipäällikkö.

Kilpailu- ja valmennusvaliokuntaan valittiin uusiksi jäseniksi tehtävästä luopuneiden tilalle Tero Hallila ja Marleena Valtasola. Valiokunnan kokoonpano on: Seppo Ketonen (puheenjohtaja), Laila Finska-Linna, Tero Hallila, Jussi Immonen, Anne Lemmetty ja Marleena Valtasola. Kilpailu- ja valmennusvaliokunta käsittelee mm. lajien kilpailusääntöjä, arvokilpailujen valinta- ja karsintakriteereitä, arvokilpailuvalintoja ja kansallisten kilpailujen järjestämisoikeuksia.

Sisäsoudun lajipäällikkö vaihtuu. Uusi lajipäällikkö on Carla Urbano.

Kanoottipoolon lajipäällikkö Henna Kortesmäki on lopettanut tehtävässään. Uutta lajipäällikköä ei ole lajille vielä valittu.