Olympiasoudun seurojen syystapaaminen la 8.10.

15.9.2016 Liitto Soutu

Tervetuloa olympialuokkien soutuseurojen syystapaamiseen la 8.10. klo 12.30 alkaen! Tapaaminen järjestetään Hämeenlinnan Kiipulassa (osoite: Kiipulantie 507, 14200 Turenki). Tilaisuuteen toivotaan laajaa edustusta seuroista.

Tapaamisessa käydään läpi mm. seuraavia aiheita:

• Kansallinen kilpailutoiminta: Tänä kautena järjestettiin vain muutamia kilpailuita. Tavoite on saada lisää toimintaa ja kilpailuita koko kesän ajaksi.
  • Junioritoiminnan kehittäminen: Junioritoiminnassa on mukavasti pilkahduksia. Asia on seuroille – ja myös liitolle – yksi keskeinen painopiste. Tilaisuudessa käydään läpi tulevia toimenpiteitä ja kuullaan ajatuksianne junioritoiminnan kehittämisestä.
  • Lajijaoston perustaminen: Olisi hienoa saada seuroja tiiviimmin vaikuttamaan soudun kehittämiseen Suomessa. Tästä syystä esitämmekin perustettavaksi lajijaostoa, joka toimisi yhteistyökanavana erityisesti kansallisen seura- ja kilpailutoiminnan kehittämisen suhteen. Tarkoitus ei ole luoda mitään liiallisen byrokraattista toimikuntaa, mutta uskomme kuitenkin, että yhdessä seurojen kanssa tehden lajiamme viedään parhaiten eteenpäin.
  • Lajin kilpailusäännöt: Kesän aikana on kilpailusäännöistä tullut palautetta ja on ollut erilaisia tulkintoja. Keskustellaan siis aiheesta.
  • Mieluusti kuulemme seuroilta kuulumisia – laitetaan siis yhdessä jakoon hyviä tunnelmia vajoilta ja venerannoista!

Osallistujille on tarjolla iltapäiväkahvi. Osallistujat voivat halutessaan nauttia Kiipulassa klo 12 alkaen lounaan. Lounas on omakustanteinen (9,50 €). Ilmoittauduthan tapaamiseen tästä linkistä viimeistään 1.10.: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfxORntyIlddmQ-vV4SFfwa9touriX4JRMW0veYd8lEgBriKA/viewform

Tervetuloa mukaan!

Syysterveisin,