Leirikutsu – Kanoottipoolon talvileiri Jyväskylän AaltoAlvarissa

22.2.2017 Yleinen

Leirikutsu
Kanoottipoolon talvileiri Jyväskylän AaltoAlvarissa

Leirin ajankohta on la 11.3.2017 klo: 10.45 – 17.00.

Leiri on kanoottipoolon valmennusryhmien talvileiri ja sinne ovat tervetulleita kaikki halukkaat, pl. 1. div tasoiset miehet. Mukaan voivat osallistua myös valmennuksesta ja kanoottipoolon seuratoiminnasta kiinnostuneet henkilöt. Kanoottipoolon valmennuksesta kiinnostuneet saavat koulutusta ja toimivat valmentajien apuna leirillä.

Leirin alustava ohjelma on:

10:45            Leirin aloitus

11:00-12:00  Aloituspalaveri

12:00-16:00  Pooloharjoitukset

16:00-17:00  Lopetuspalaveri

17:00-           Ruokailu

Tarkempi ohjelma julkaistaan ilmoittautumisen päättymisen jälkeen.

Leirin urheilijaomavastuu hinta on 15 euroa sisältäen tilavuokrat, hallimaksut ja allas-ajan. Laskutus-summan ollessa niin pieni, liitto laskuttaa leirin kevät tai kesäleirin yhteydessä.

Ilmoittautumiset liiton nettisivujen kautta ilmoittautumislomakkeella viimeistään 1.3.2017

HUOM! Leiri-ilmoittautuminen on sitova. Sairauksista tai loukkaantumisista johtuvien perumisten osalta tulee varautua siihen että leirimaksu on mahdollista saada takaisin vain lääkärintodistuksen kautta.

Lisätietoja:
Kasper Peterzens