Melontaripari kesällä 2018 Kisakallion urheiluopistolla

25.9.2017 Liitto Melonta

MELONTARIPARI 2018

Rippikoulutuntien, ryhmätöiden ja iltatapahtumien lisäksi leirillä on 1-2 lajitreeniä/päivä. Leirin ohjelmassa on tutustumisjaksolla erilaisia melontaharjoitteita Lohjanjärvellä sekä monipuolisia rippikoulutehtäviä.

Tutustutaan monipuolisesti myös muihin liikuntalajeihin. Viimeisenä leiripäivänä pidetään konfirmaatio, joka on lyhyt ja ytimekäs (maksimissaan 1.30 h)

MELONTARIPARI 2018

Tutustuminen: 18.-20.5.2018
Kesäjakso: 9.-15.7.2018
Konfirmaatio: 15.7.2018

• Käytössä  urheiljoille suunnattu SYHT-kortti, jolla kotiseurakunnan tehtävät suoritetaan urheilijan ajankäyttöön sopivalla mallilla.
  • Rippikoulun suorittamisesta menee tieto konfirmaation jälkeen suoraan omaan seurakuntaan.
  • Konfirmaation voi suorittaa halutessaan myös rippikoulun jälkeen omassa seurakunnassa.

Leirin hinta laskutetaan kahdessa osassa:
18.-20.5.2018 tutustuminen: 245 €
9.-15.7.2018 kesäjakso: 450 €

Leirin täyshoitopaketti sisältää majoituksen, ruokailut (aamu- ja iltapala, lounas, päivällinen), rippikoulun oheisohjelmineen, suunnistusvalmennuksen sekä muiden liikuntatilojen käytön, tapaturmavakuutuksen ja konfirmaation.

Ilmoittautuminen ohjautuu suoraan jääkiekkoliiton Tarmo ilmoittautumisjärjestelmään, johon kaikki sporttiriparien ilmoittautumiset menevät. Muista täyttää Tarmo-järjestelmässä “pelipaikka” kohtaan oma lajisi.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: https://www.kisakallio.fi/fi/liikunta-leirit-et-lomat/rippi–ja-leirikoulut/melontaripari2018