Haku kanoottipoolon lajipäälliköksi

21.8.2018 Liitto

Haemme kanoottipoololle energistä lajipäällikköä, jolla on halua kehittää lajin asioita. Kanoottipoolo on vahvassa nousujohteessa näkyvyyden, harrastajamäärien ja maajoukkuetoiminnan suhteen ja uudessa tehtävässäsi pääset näköalapaikalle mm. tulevaan EM-projektiin.

Kanoottipoolon lajipäällikkö tekee yhteistyötä lajiliiton, lajin valmennuksen ja seurojen kanssa. Lajipäällikön tehtäviin kuuluu em. tahojen kanssa yhteistyössä budjetointiasiat sekä toimintasuunnitelman ja toimintakertomuksen laatiminen. Lajin markkinoinnin edistäminen ja seurojen osallistaminen kehittämiseen ovat myös keskeisessä roolissa tehtävässä.

Hae tehtävään syyskuun 2018 loppuun mennessä lähettämällä vapaamuotoinen hakemus toimisto@smsl.fi. Esityksen valinnasta tekee lajijaosto ja virallisen päätöksen liiton hallitus.

Kanoottipoolon lajipäällikön työ on luottamustehtävä. Nykyinen lajipäällikkö astuu sivuun vuoden 2018 taitteessa kolmen vuoden jälkeen.

Lisätietoja tehtävästä:
Marjaana Risku, Melonta- ja Soutuliiton toiminnanjohtaja 050 370 7199