Info Tähtiseura-laatuohjelmasta kevätkokouksen yhteydessä 21.4.

10.4.2018 Liitto

Kutsumme melonta- ja soutuseurat mukaan Tähtiseura-laatuohjelmaan. Tähtiseura-laatuohjelma korvaa Sinettiseuran ja laajentaa ohjelmaa lasten ja nuorten lisäksi aikuisiin ja huippu-urheiluun.

Melonta- ja soutuseuroille Tähtiseura-laatuohjelma on mahdollisuus kehittää seuratoimintaa. Seura voi itse valita haluamansa osa-alueet ja seurojen tueksi on kehitetty kehittämistyökaluja ja -toimintatapoja. Seura voi siis saada Tähtimerkin yhdestä, kahdesta tai kaikista kolmesta osa-alueesta. Seuroja tuetaan matkalla kohti Tähtiseuraksi.

Tervetuloa kuulemaan lisää laatuohjelmasta Hämeenlinnaan 21.4.!

Melonta- ja Soutuliitto järjestää Hämeenlinnassa kevätkokouksen yhteydessä 21.4.2018 Tähtiseura-infon. Alustus alkaa klo 13. Olympiakomitean seuratoiminnan asiantuntija Eija Alaja kertoo lisää Tähtiseura-laatuohjelmasta. Miten ohjelman avulla tuetaan seuratoimintaa? Millaisia kriteereitä Tähtiseurojen tulee täyttää? Mikä on Tähtimerkki?