Vesisankarit hakee hankekoordinaattoria

19.10.2018 Yleinen

Vesisankarit – hanke innostaa koululaisia ja perheitä toimimaan vesillä turvallisesti eri vuodenaikoina. Olemme vuosien 2015-2017 aikana järjestäneet 64 kpl ilmiöoppimiseen perustuvaa Vesisankarit tapahtumaa ja olleet mukana messuilla ja muissa alan tapahtumissa. Vesisankareita on jo 36 000!  Pääsääntöinen kohderyhmämme ovat koululaiset ja opettajat. Vuoden 2018 aikana kaikille avoimia uimahallitapahtumia on reilu 100.

Yhteistyökumppaneitamme ovat kouluyhteisöt, kuntien liikuntatoimet ja 3.sektorin järjestöyhteistyökumppanit. Koululiikuntaliiton koordinoimassa Vesisankarit-hankkeessa ovat mukana: Sukeltajaliitto, Suomen Melonta- ja Soutuliitto, Suomen Meripelastusseura, Suomen Punainen Risti, Suomen Purjehdus ja Veneily, Suomen Uimaliitto sekä Suomen Uimaopetus- ja Hengenpelastusliitto. Toimintaa rahoittavat Jenny ja Antti Wihurin rahasto ja Reijo Rautauoman säätiö. Tutustu www.vesisankarit.fi

Onnistuaksesi Vesisankarit- koordinaattorina, edellytämme sinulta seuraavia asioita:

• pidät asioiden koordinoinnista, toimit luotettavasti taustalla yhteyshenkilönä, saat asiat sujumaan ja ihmiset toimimaan yhdessä

• olet itsenäinen, pystyt toimimaan paineen alaisena, sinulla pysyy langat käsissä

• olet myyntihenkinen ja innostut ihmisten kanssa toimimisesta

• siedät rutiineja, kuten palauteraporttien ja tilastojen tekemistä

• suhtaudut asioiden kehittämiseen positiivisesti

• olet kuin kala vedessä sosiaalisessa mediassa (Facebook, internetsivut, Instagram)

• hallitset atk-perustaidot (MSOffice ja Sharepoint- ympäristöt)

• soveltuva koulutus, harrastuneisuus vesiympäristössä ja/tai uimaopettajan tai vastaava todistus vesitaidoista luetaan eduksi

Tarjoamme

• innostuneen ja kehittämismyönteisen liikuntayhteisön, jonka pääasiallinen tehtävä on edistää vapaaehtoista koululiikuntaa eri tavoin liikuntaan motivoituville henkilöille

• Vesisankarit -koordinaattorin määräaikainen tehtävä alkaa heti / sopimuksen mukaan -31.12.2019 ja mahdollisuus jatkaa, mikäli hanketuki jatkuu.

Kiinnostuitko?

Jos tunnistit itsesi ylläolevasta, jätä meille hakemus A4 ja CV sekä halutessasi 1min esittelyvideo pe 26.10.2018 klo 16.00 mennessä palkkatoivomuksineen osoitteeseen kll@kll.fi . Tiedusteluihin vastaa liikunta-asiantuntija Sari Turunen gsm 044 713 0821 ti 16.10 ja ti 23.10 klo 9-11.  Koululiikuntaliiton toimintaan voit tutustua www.kll.fi .