Soudun suurleiri 2019 Valkeakoskella – ilmoittaudu mukaan!

12.3.2019 Liitto Soutu

Tule mukaan Melonta- ja Soutuliiton järjestämälle soudun nuorten suurleirille 2019.

Kutsumme perinteiselle soudun suurleirille kaikki alle 23-v. nuoret olympialuokan soutajat. Kaikentasoiset soutajat ovat tervetulleita.

Leiri järjestetään vuorollaan eri soutuseurojen organisoimana. Järjestävänä seurana tänä vuonna toimii Valkeakosken Vesiveikot. Leiri pidetään to-su 13.6.-16.6.2019 Valkeakoskella.

Leirikeskuksena toimii Vesiveikkojen venevaja Lotilanjärvellä. Majoitus ja ruokailu tapahtuvat Hotelli Waltikassa n. 2,5km päässä soutupaikasta.

Leirillä koetaan soudun riemua, tutustutaan uusiin ystäviin ja opitaan soudun tekniikkaa hyvässä valmennuksessa. Valmennuksesta vastaa maajoukkueen ja seurojen kokeneet valmentajat.

RUOKAILUT
Leirin aloituspäivänä: lounas, päivällinen ja iltapala.
Kokonaisina leiripäivinä: aamiainen, lounas, päivällinen ja iltapala
Lähtöpäivänä: aamiainen ja lounas, HUOM! ei päivällistä

MAJOITUS:
Majoitus on järjestetty pääasiallisesti neljän hengen huoneissa. Lakanoita ei tarvitse tuoda.

LEIRIMAKSU
220 €/ osallistuja

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautuminen päättyy 23.5.2019.
Ilmoittaudu tästä linkistä

Tehdään yhdessä 2019 soudun suurleiristä ikimuistoinen tapahtuma!

Leirin yhteyshenkilö:
Tiina Ojala