Save the Date: Liiton kevätkokous järjestetään 3.9. kello 18-20

3.7.2020 Liitto

Liiton kevätkokousjärjestetään etäyhteyksin 3.9. kello 18-20. Kokouspaikkana toimii Sporttitalo, Valimotie 10. Kokoukseen suositellaan osallistuttavan etäyhteyksin. Kokouskutsu seuroihin lähetetään viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta.

Paikka: Valimotie 10 ja etäyhteys Zoom-yhteydellä

Kokouskutsu lähetetään seuroille viimeistään kaksi viikkoa ennen kokousta sähköpostitse. Kokouskutsussa lähetetään ilmoittautumislinkki kokoukseen. Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoitus osallistuuko kokousedustaja etänä vai paikan päällä. Suositellaan osallistumista etäyhteydellä osallistujamäärän rajoittamiseksi.

Kokouksen varsinaisen osallistujan ilmoittautuminen ja valtakirja tulee toimittaa 5 päivää ennen kokousta. Asiakohdat, kommentit ja vastaesitykset tulisi lähettää tietoon liiton toimistolle kokouksen sujuvuuden vuoksi 5 päivää ennen kokousta. Tarkemmat kokouksen osallistumisohjeet kutsun yhteydessä. Kokouslinkki lähetetään ilmoittautuneille ilmoittautumisajan päätyttyä. Etäosallistuminen pyritään tekemään helpoksi osallistujille ja ennen kokousta järjestetään yhteyden testausta, jotta yhteys toimii varsinaisessa kokouksessa.

Lisätiedot toiminnanjohtajalta.