Seurawebinaarit jatkuvat 23.4.

16.4.2020 Yleinen

Seuraavan webinaarin 23.4. aiheena on Tähtiseura -seuratoiminnan laatuohjelma. Mallasveden Melojat kertoo matkastaan aikuisliikunnan Tähtiseuraksi.

Seurawebinaarit jatkuvat

Melonta ja Soutuliitto on ottanut käyttöön uuden työtavan – seurawebinaarit. Ensimmäinen seurawebinaari oli keskiviikkona 8.4. Webinaarissa käsiteltiin  koronavirustilanteen vaikutusta seuratoimintaan.Webinaareja järjestetään jatkossa noin kahden viikon välein.

Seuraavan webinaarin 23.4. klo 17.30-19.30 aiheena on Tähtiseura -seuratoiminnan laatuohjelma. Mallasveden Melojat kertoo matkastaan aikuisliikunnan Tähtiseuraksi.

Muita kevään aiheita ovat: urheiluyhteisön vastuullisuusohjelma – häirintävapaa urheilu, nuorisotoiminta ja seuran retkien järjestämisen vastuukysymykset. Myös muita ajankohtaisia ja seurakehittämiseen liittyviä teemoja voidaan käsitellä.

Webinaareihin voivat osallistua seurojen puheenjohtajat, toimihenkilöt ja seuratoiminnan kehittämiseen osallistuvat seura-aktiivit. Ilmoittautumisen yhteydessä voi esittää webinaareissa käsiteltäviä aiheita. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ja osallistumisohjeet. Webinaarit järjestetään Zoom -etätyösovelluksella.

Ilmoittautumiset: kai.lindqvist@smsl.fi