8.2.2022 Webinaari: Olosuhteiden kehittäminen kunnissa

20.12.2021 Liitto

Melonta- ja Soutuliitto ja Suomen Latu järjestää webinaarin olosuhteiden kehittämisestä kunnissa.

Webinaarissa Suomen Ladun yhteiskuntasuhteiden asiantuntija Anne Rautiainen kertoo mitä keinoja on edistää olosuhteita kunnassa, esimerkiksi uuden rantautumispaikan saamisessa kunnan alueelle? Miten perustella olosuhteiden kehittämisen tarpeellisuutta kunnan viranhaltijoille ja poliitikoille? Mitä rahoitusmahdollisuuksia on esim. uuden melontavajan rakennushankkeeseen?

Mukana webinaarissa on myös Melonta- ja Soutuliiton harrastekoordinaattori Kai Lindqvist. Hän kertoo, mitä erilaisia olosuhdetarpeita harrastajilla on: säilytys, laiturit, vajat ja muut rakenteet. Hän myös esittelee olosuhteiden kehittämiseksi tehtyjä ohjeita ja julkaisuja.

Webinaari on vain Melonta- ja Soutuliiton jäsenseuroille.

Ilmoittautuminen Suomisportissa, päättyy 8.2.2022 klo. 16:00. Webinaari alkaa 18:00 ja päättyy 20:00.

Lisätietoja:

Kai Lindqvistiltä (kai.lindqvist@smsl.fi)

8.2. järjestetään webinaari olosuhteiden kehittämisestä.