Ennakkotieto: SMSL kevätkokous 28.4. kello 18.00

8.3.2021 Liitto

Melonta- ja Soutuliiton kevätkokous järjestetään tänä vuonna myös etäyhteydellä.

SMSL:n kevätkokous järjestetään keskiviikkona 28.4. kello 18.00 alkaen. Koska pandemia ei anna mahdollisuutta laajamittaiseen fyysiseen kokoukseen, tullaan järjestämään etäkokous. Etäkokous mahdollistaa siis osallistumisen myös pidemmän matkan takaa. Ajankohdaksi valikoitu arki-ilta jättää kevään viikonloppuja jäsenistön omaan toimintaan. Alueelliset rajoitukset ratkaisevat lopulta sen, voimmeko suositella kokoukseen osallistumista myös paikan päällä.

Kokouskutsut materiaaleineen lähetetään sääntöjen mukaisessa aikataulussa. Lisäksi muusta kokouksen ohjelmasta ja sisällöstä informoidaan jäsenistöä.

Toivomme tietysti, että tällainen järjestämisen tapa aktivoi jäsenistöä osallistumaan kevätkokoukseen pidemmänkin matkan päästä. Pyrimme auttamaan kokouksen osallistumistekniikassa ja näin madaltamaan kokoukseen osallistumisessa.

Lisätiedot:

Hannu Hämäläinen