Keijo "Keke" West on kuollut

5.7.2021 Yleinen

Nurmijärven ladun yhdistysaktiivi, Welhonpesän toinen perustaja, melonnan monipuolinen tuntija ja puolestapuhuja Keijo “Keke” West on kuollut. Keke ehti tehdä mittavan työn melonnan edistäjänä Suomessa. Hän järjesti melontatoimintaa Nurmijärven ladussa, oli perustamassa Welhonpesä -melontaliikettä ja oli monin tavoin mukana myös järjestötoiminnassa. Hän neuvoi ja auttoi aina pyydettäessä ja on vuosien varrella auttanut myös Melonta- ja Soutuliittoa asiantuntemuksellaan.

Jäämme kaipaamaan Keken asiantuntemusta, mutta ennen kaikkea hänen laji- ja järjestörajat ylittävää asennettaan sekä lämmintä ja avuliasta persoonaansa. Keken tapaisia sillanrakentajia tarvitaan aina.

Melonta- ja Soutuliitto

Julkaisemme tässä kirjoittajien luvalla Helsingin Sanomissa julkaistun muistokirjoituksen.

Liitteet