Hallituksen kokouksen 20.1. päätöksiä

24.1.2022 Liitto

Melonta- ja Soutuliiton uusi hallitus kokoontui ensimmäistä kertaa viralliseen kokoukseen valintansa jälkeen.

Jyri Hämäläinen ja Matti Jääskeläinen varapuheenjohtajiksi

Melonta- ja Soutuliiton hallituksen ensimmäisessä kokouksessa valittiin varapuheenjohtajiksi Jyri Hämäläinen ja Matti Jääskeläinen. Yhdessä puheenjohtaja Minna Kantsilan kanssa puheenjohtajisto muodostaa työvaliokunnan, joka osin valmistelee asioita hallituksen esityksiksi.

Kevätkokous järjestetään 23.4.2022

Hallitus päätti, että liiton kevätkokous järjestetään 23.4.2022. Paikkaa tai järjestämisen tapaa ei vielä päätetty.

Hallituksen kevään kokouksia järjestetään ainakin 24.2. sekä 21.3.

SM-kilpailujen osallistumismaksut jaostojen päätettäväksi

Hallitus on aiemmin vahvistanut SM-kilpailujen osallistumismaksut. Hallitus päätti siirtää osallistumismaksuista päättämisen lajijaostojen tehtäväksi. Hallitus puuttuu osallistumismaksuihin ainoastaan, mikäli havaitsee niissä epäkohtia. Lajijaostojen on toimitettava oma päätöksensä hallituksen tietoon maaliskuun kokoukseen.

Päätöksen taustalla on se, että paras asiantuntemus eri lajien kilpailujärjestämisen kustannuksista on lajijaostoilla.

Puheenjohtajan yhteystiedot

Puheenjohtaja Minna Kantsilalle on perustettu SMSL:n sähköpostitili. Häntä voi tarvittaessa lähestyä osoitteesta minna.kantsila@smsl.fi.