Melonta- ja Soutuliiton kevätkokous järjestettiin 23.4.2022

Kokouksen aluksi Suomen Melonta- ja Soutuliiton puheenjohtaja Minna Kantsila kävi läpi mennyttä vuotta.

Sääntömääräinen kevätkokous järjestettiin hybriditoteutuksella lauantaina 23.4.2022. Kevätkokoukseen osallistui edustajia 12 jäsenseurasta. Kevätkokous hyväksyi vuoden 2021 tilinpäätöksen ja liiton hallitukselle myönnettiin vastuuvapaus. Kevätkokouksessa käsiteltiin myös hallituksen jäsenten määrän nostoa.

Hyväksytty kokouspöytäkirja ja muut kevätkokouksen materiaalit löytyvät: https://melontajasoutuliitto.fi/liitto/hallinto/liittokokoukset/kevatkokous-2022/

Tietoiskut

Kokouksen jälkeen osallistujille kerrottiin ajankohtaisia kuulumisia allaolevista asioista.

SUP-lautailu

Suomen SUP-liitto on liittynyt Suomen Melonta- ja Soutuliiton jäseneksi. SUP-liiton puheenjohtaja Jari Laine esitteli lajia, sen välineistöä ja kilpailumuotoja.

Coastal-soutu

Coastal-soudun lajipäällikkö Perttu Kivimäki kertoi coastal-soudusta ja sen kuulumisista.

Suomi meloo ja soutaa -päivä 11.6.2022

Viestintä- ja seurapalvelukoordinaattori Sini Rönnqvist esitteli Suomi meloo ja soutaa -päivän suunnitelmia ja kertoi kampanjasta yhteistyössä Pidä Saaristo Siistinä ry:n kanssa.