On aika kaivaa seurakamppeet esiin – Seurapaitapäivää juhlitaan jälleen syyskuussa!

Mitä harrastustoiminta olisikaan ilman korvaamatonta urheiluseuratoimintaa! Tiistaina 27.9. on jälleen aika osoittaa rakkautta näille tuiki tärkeille suomalaisen seuratoiminnan kulmakiville #seurapaitapäivä:n merkeissä.

Seurapaitapäivä on valloittanut edeltävinä vuosina niin sosiaalisen median kuin katukuvankin. Annetaan siis jo perinteeksi muodostuneen juhlapäivän näkyä ja kuulua tänä vuonna yhä kovemmin!

#Seurapaitapäivä kutsuu kaikki mukaansa!

Osallistuminen Seurapaitapäivään on helppoa:

✅ Kaiva kaapista rakkaan seuran paita, pipo, takki – tai mikä tahansa seuravärein varustettu vaate – ja pue se päällesi tiistaina 27.9.
✅ Nappaa kuva itsestäsi
💚Postaa kuva someen tunnisteilla #seurapaitapäivä ja #seurasydän

Jaa seurapaitapäivän ja suomalaisen seuratoiminnan ilosanomaa somessa sydämesi kyllyydestä tiistaina 27.9.! Seurapaitapäivää voi viettää niin kouluissa, kotona, toimistoilla kuin etätoimistoillakin – eli ihan tavallisen arjen keskellä.

Haasta mukaan ystävät, perhe, työyhteisö ja kaikki seurakaverit mukaan näyttämään, kuinka suuri, vahva ja moninainen #seurasydän suomalaisessa urheiluyhteisössä sykkii.

Tule mukaan juhlistamaan seurapaitapäivää – juuri sellaisena kuin olet!

Seurapaitapäivän someframen ja videon voit ladata kuvapankista.

Hanki seurapaita – Craft-seurapaketti

Seurojen avuksi on kasattu Craftin seurakuvasto, jossa on yleisimmät vaatteet, joita soutu- ja melontaseuroissa käytetään. Valmiissa seurakuvastossa on esiteltynä mm. takkeja, paitoja, sortseja ja housuja. Valmiiksi valittujen tuotteiden lisäksi on mahdollista tilata myös esimerkiksi lippiksiä, sukkia ja reppuja. Alta löytyy linkki Craftin teamwear verkkokuvastoon.

Craftin vaatteet ovat olleet käytössä maajoukkueilla useamman vuoden ja urheilijat ovat olleet tyytyväisiä niden laatuun ja toiminnallisuuteen. Craftin varusteissa yhdistyy materiaalit, ergonomia ja design optimaalisesti.