Asetu ehdolle Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen

Syyskokouksessa 18.11. Helsingissä valitaan Suomen Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen puheenjohtaja ja kolme jäsentä kaksivuotiselle kaudelle 2024-2025. Erovuorossa on puheenjohtaja Minna Kantsila, kaksi (2) melonnan lajipaikkaa: Anne Rikala ja Risto Murto sekä yksi (1) soudun lajipaikka Kirsi-Maria Pänttönen. Liiton hallituksessa jatkavat Jyri Hämäläinen, Matti Jääskeläinen, Marleena Valtasola, Isa Merikallio ja Nina Into. Hallituksen toimivalta on esitetty liiton toimintasäännöissä.

Pyydämme jäsenseuroja esittämään henkilöitä ehdolle hallitukseen. Toivomme tasapuolisesti hakijoita jokaisesta sukupuolesta ja maantieteellisesti eri puolilta Suomea huomioiden liiton toiminta-alue.

Suosittelemme jäsenseuroja toimittamaan ehdotuksen hallituksen jäsenistä 7.11. mennessä. Ehdotuksessa tulee käydä ilmi ehdolle asettava seura. Ehdotus tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen toimisto@smsl.fi. Ehdokas voi täyttää itsestään esittelyn oheiselle lomakkeelle, jotta seurakokous saa kattavat tiedot ehdokkaasta.

Ehdokasesittely Zoomissa

Ehdokkaat pääsevät esittäytymään 9.11. klo 19.00 alkavassa Zoom-tilaisuudessa, johon seurojen edustajien on mahdollista tulla kuulemaan ehdolle asettuvien ajatuksia.

Lisätietoja:

puheenjohtaja Minna Kantsila, minna.kantsila@smsl.fi, puh. 050 337 3043.