2024 lisenssit ostettavissa

Melonta- ja Soutulajien lisenssit ovat ostettavissa Suomisportissa. Kaikkiin Melonta- ja Soutuliiton alaisiin kilpailuihin osallistuja tarvitsee voimassa olevan kilpailulisenssin.

Lisenssi antaa sinulle oikeuden kilpailla melonnan ja soudun kilpailuissa. hdellä lisenssillä voi kilpailla kaikissa melonnan ja soudun lajeissa pl. sisäsoutulisenssi, joka on tarkoitettu vain sisäsoutuun. Valitse oma päälajisi lisenssiä lunastettaessa. Sisäsoutulisenssin voi lunastaa myös Melonta- ja Soutuliiton jäsenseuraan kuulumaton liikkuja. Muut lisenssimuodot vaativat Melonta- ja Soutuliiton jäsenseuran jäsenyyden.

Lisenssin oston yhteydessä voi hankkia myös Sporttiturva-vakuutuksen Suomisportista. Sporttiturva-vakuutus tulee voimaan 1.1.2024. Mikäli sinulla on ollut lisenssi ja vakuutus kaudella 2023, vakuutus jatkuu katkeamatta, mikäli maksu on maksettu tammikuun aikana.

Lisätietoja ja ohjeita lisensseihin liittyen

Ostamaan lisenssi Suomisportista

HUOM! Lisenssi tulee olla ilmoittautumista tehdessä lunastettuna. Kertalisenssin oston yhteydessä määritetään päivä, jolloin on tarkoitus kilpailla.