Asetu ehdolle Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen

Syyskokouksessa 16.11. Tampereella valitaan Suomen Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen kuusi uutta jäsentä kaksivuotiselle kaudelle 2025-2026 (toinen melonnan paikka on yksivuotinen). Erovuorossa on yksi (1) melonnan lajipaikka Jyri Hämäläinen, kaksi (2) soudun lajipaikkaa Marleena Valtasola ja Matti Jääskeläinen sekä kaksi (2) muun osaamisalueen paikkaa Isa Merikallio sekä Nina Into. Muun osaamisalueen edustajilta toivotaan osaamista erityisesti viestinnästä ja markkinoista, huippu-urheilusta tai lasten ja nuorten urheilun kehittämisestä. Lisäksi Panu Kanniainen on ilmoittanut jättävänsä hallituspaikkansa ensimmäisen vuoden jälkeen, joten melonnan lajipaikkoja on avoinna yhteensä kaksi (2). Liiton hallituksessa jatkavat puheenjohtaja Minna Kantsila sekä Kirsi-Maria Pänttönen ja Leevi Koskenniemi. Hallituksen toimivalta on esitetty liiton toimintasäännöissä.

Pyydämme jäsenseuroja esittämään henkilöitä ehdolle hallitukseen. Toivomme tasapuolisesti hakijoita jokaisesta sukupuolesta ja maantieteellisesti eri puolilta Suomea huomioiden liiton toiminta-alue.

Toivomme jäsenseurojen toimittavan ehdotuksen hallituksen jäsenistä 10.11. mennessä. Ehdotuksessa tulee käydä ilmi ehdolle asettava seura. Ehdotus tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen toimisto@smsl.fi. Ehdokas voi täyttää itsestään esittelyn oheiselle lomakkeelle, jotta seurakokous saa kattavat tiedot ehdokkaasta.

Asetu ehdolle SMSL hallitukseen -lomake

Ehdokasesittely Zoomissa 11.11.

Ehdokkaat pääsevät esittäytymään 11.11. klo 18.00 alkavassa Zoom-tilaisuudessa, johon seurojen edustajien on mahdollista tulla kuulemaan ehdolle asettuvien ajatuksia.

Liity mukaan tilaisuuteen tämän linkin kautta.

Puheenjohtaja Minna Kantsila / minna.kantsila@smsl.fi, puh. 050 337 3043.