Ehdota vuoden 2024 palkittavia

Melonta- ja Soutuliiton juhlagaalassa palkitaan tänä vuonna urheilija- ja seurapalkintojen lisäksi vuoden nuorisotoimija sekä seuratoimija. Nyt sinulla on mahdollisuus ehdottaa palkittavia henkilöitä.

Melonta- ja Soutuliiton palkinnot

Vuoden nuorisotoimija: Kuka on edistänyt ja mahdollistanut lasten ja nuorten toimintaa seuratasolla tai valtakunnallisesti merkittävästi vuoden 2024 aikana? Ehdota perusteluineen henkilöä vuoden nuorisotoimijaksi. Myös seurat saavat ehdottaa. Ehdotukset käydään läpi toimiston toimesta ja hallitus hyväksyy valinnan.

Vuoden seuratoimija: Kuka on edistänyt seuransa toimintaa vuoden aikana merkittävästi? Kuka on aktiivinen puurtaja ja yhteisössä elinvoimaisen melonta- tai soututoiminnan ehdoton kulmakivi. Ehdota perusteluineen henkilöä vuoden seuratoimijaksi. Myös seurat saavat ehdottaa. Ehdotukset käydään läpi toimiston toimesta ja hallitus hyväksyy valinnan.

Jätä ehdotuksesi 1.11. mennessä tälle lomakkeelle: Ehdota vuoden toimijoita

Olympiakomitean palkinnot

Myös Olympiakomitea jakaa vuoden 2024 seurapalkintoja seuraavissa kategorioissa:

• Lasten ja nuorten Tähtiseura -palkinto
  • Aikuisten tähtiseura -palkinto
  • Fiksu seura -palkinto
  • Vuoden nuori seuratekijä -palkinto

Palkinnot ovat haettavissa Olympiakomitean nettisivuilla. Tutustu palkintojen kriteereihin ja hakuohjeisiin täältä. Olympiakomitean seurapalkintojen haku päättyy 31.10.

Tytti Tuomela, seurapalvelukoordinaattori

044 7273 229 / tytti.tuomela@smsl.fi