Seurasiirrot ilmoitetaan jatkossa sähköisen lomakkeen kautta

Urheilijoiden seuraedustusoikeuden muutokset eli seurasiirrot ilmoitetaan jatkossa liiton nettisivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta. Uudistuksen myötä seurasiirtoprosessiin saadaan selkeyttä ja asiasta jää talteen kirjallinen dokumentti.

Ohjeet seurasiirron tekemiseen:

1. Ilmoita seurasiirrostasi todistettavasti sekä vanhalle, että uudelle seurallesi. Huolehdi, että saat kirjalliset vahvistukset asiasta molemmilta seuroilta (esim. sähköpostitse). Kirjallinen vahvistus tulee liittää seurasiirtolomakkeelle.
  2. Ilmoita tehty seurasiirto ja kirjallinen vahvistus siirrosta liitolle seurasiirtolomakkeen kautta.

Liiton nettisivuille Kilpailut -välilehden alle on julkaistu uusi Seurasiirrot -osio, josta löytyy tietoa aiheesta. Sivulta löytyy myös linkki seurasiirtolomakkeeseen.

Uudelle Seurasiirrot -sivulle TÄSTÄ.

Lisätietoja:

Tytti Tuomela, Seurapalvelukoordinaattori / tytti.tuomela@smsl.fi, 044 7273 229