Suomi meloo kesäkuussa Ähtäri-Pori välillä

38. Suomi meloo järjestetään tulevana kesänä 8.-14.6.2024 välillä Ähtäri-Pori. Matkaa kertyy yhteensä noin 455km, joka koostuu 29 osuudesta. Tapahtumaan voi osallistua koko viikoksi tai yksittäisiksi päiviksi. Ilmoittautuminen on auki Suomi meloon sivuilla.

Osallistu koko viikoksi tai yksittäisenä päivänä

Suomi melooseen voi koota joukkueen seurasta ja mahdollista on osallistua myös yksin koko tapahtumaan muiden mukana. Yksittäiseen päivään on mahdollisuus osallistua päivärannekkeen lunastamalla, joka onnistuu etukäteen tai paikan päällä myyntiryhmältä.

Viikon aikana melonnan lisäksi luvassa on vaihtopaikoilla laajat palvelut ja puolessa välissä matkaa melajuhlat.

Hinnat

Osallistu seuran joukkueella ja ilmoittaudu helmikuun loppuun mennessä, henkilömaksu on 60€ koko viikolta. Yksin osallistujalle koko viikon hinta on 95€. Päivärannekkeen hinta on 25€ ja sillä saa osallistua yhden päivän ajaksi tapahtumaan. Päiväranneke sisältää kaikki tapahtuman palvelut, mutta ei oikeuta osallistujadiplomiin.

Lisätietoja Suomi meloosta

Lue lisää tarkemmin tapahtumasta, reitistä, maksuista ja turvallisuudesta Suomi Meloon nettisivuilta

Suomi meloon Facebook-ryhmä

Lisätietoja Suomi meloon toiminnanjohtajalta Kari Hellströmiltä (040 7703658 / kari.hellstrom(at)suomimeloo.fi)

Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry on jäsenenä Suomi meloo ry:ssä.