Sääntömääräisen kevätkokouksen päätöksiä

28.4.2019 Liitto

Melonta- ja soutuliiton sääntömääräinen kevätkokous pidettiin lauantaina 27.4. Tampereella. Paikalla oli edustaja 15 jäsenseurasta.

Kevätkokous hyväksyi toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen

Kevätkokoukselle esitettiin toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus vuodesta 2018. Tilinpäätös oli noin 4 900 euroa alijäämäinen. Toimintakertomus on kokonaisuudessaan luettavissa täältä.

Kokous päätti hyväksyä tilinpäätöksen ja antoi vastuuvapauden hallitukselle ja muille tilivelvollisille.

Syksyllä on erovuorossa puheenjohtaja sekä kolme hallituksen jäsentä. Kokous päätti pitää hallituksen jäsenten määrän ennallaan ja antoi hallitukselle valtuuden tarvittaessa koota ehdollepanotoimikunnan.

Seurafoorumissa aiheena vapaaehtoistyö

Kevätkokouksen yhteydessä aamupäivällä järjestettiin seuran hallinnon koulutusta. Kokouksen jälkeen seurafoorumissa pohdittiin vilkkaasti keskustellen, mistä saada seuraan toimijoita ja miten pidetään toimijat mukana toiminnassa.