Maratonmelonnan yksiköiden SM-kilpailut

Järjestäjä Tampereen Vihuri Ry
Osallistujat
Ilmoittautuminen https://www.starttiin.fi/race/8f903102a528g
Tagit kajakki kilpailu melonta sm
Lisätiedot Perjantai 1.7.2022 Maratonmelonnan yksikkö SM-kilpailut Maratonmelonnan yksikkö JMK- ja NMK-kilpailut Suomen Cup-lähdöt 10- ja 12-sarjat Kuntosarja. Kilpailut käydään Vuohensaaressa. Kilpailu on osa SM-viikkoa.

1. lähtö Suomen Cup
klo 13.00 K-1 Tytöt ja Pojat 10v: 3 km, ei kantoa K-1 Tytöt ja Pojat 12v: 3 km, ei kantoa

2. lähtö Nuorisomestaruuskilpailut
klo 13.30 K-1/ C-1 Tytöt ja Pojat 16v: 12 km, kolmella kanto-osuudella K-1 Tytöt ja Pojat 14v: 9km, kahdella kanto-osuudella

3. lähtö Kunto/retkisarja ”Tampere-melonta goes Salo”
13.35 kalusto vapaa, 9 km, ei kantoja

4. lähtö Maratonmelonnan SM-kilpailut,
klo 15.00 K-1/ C-1 M18v, M23v, M Yleinen 35 vuotiaista lähtien masters-sarjat 5 ikävuoden välein. Tarvittaessa sarjoja yhdistellään siten, että sääntöjen mukainen minimi osallistujamäärä täyttyy. Kaikilla matkana n.21km, kuudella kanto-osuudella, paitsi sarja 65 ja sitä vanhemmat ikäsarjat 15 km ilman kanto-osuuksia.

5. lähtö Maratonmelonnan SM-kilpailut,
klo 15.02 K-1/C-1 N18v, N23v, N Yleinen 35 vuotiaista lähtien masters-sarjat 5 ikävuoden välein. Tarvittaessa sarjoja yhdistellään siten, että sääntöjen mukainen minimi osallistujamäärä täyttyy. Kaikilla matkana n.21km, kuudella kanto-osuudella, paitsi sarja 65 ja sitä vanhemmat ikäsarjat 15 km ilman kanto-osuuksia.