Seuraseminaari ja ylimääräinen kokous Tampereella

19.3.2012 Yleinen

18.-19.3. kokoontui seuraväkeä Varalan Urheiluopistolle Tampereelle verkostoitumaan seuratoiminnan kehittämisseminaarin puitteissa sekä sunnuntaina klo 13:00 alkaen liiton ylimääräiseen kokoukseen.

Seminaarin osallistujat saivat lauantaina tietoja seurojen erilaisista tukimahdolliisuuksista, kuntavaikuttamisesta ja olosuhteiden kehittämisestä. Sunnuntain ohjelmassa oli tietopaketti seuratoimintaa liittyen, luennoitsijana Kari Ekman Etelä-Suomen Liikunta- ja Urheilu ry:stä.

Liiton ylimääräinen kokous sunnuntaina kokosi yli kolmekymmentä osallistujaa, joista valtakirja oli 15:sta. Kokous kävi vilkkaan keskustelun vuoden 2012 toimintasuunnitelmasta ja varsinkin talousarviosta. Kokous hyväksyi tämän vuoden toimintasuunnitelman pienin korjauksin ja talousarvion esitetyssä muodossa. Liiton strategia 1.1.2022 sai kokousväeltä kiitosta ja sekin hyväksyttiin. Liiton kurinpitosäännöt hyväksyttiin esitetyssä muodossa ilman keskusteluja.

Kokouksessa esitetty lajikohtainen talousarvio löytyy tästä.