Testi- ja infotilaisuus soutajille 24.11.2012

13.11.2012 Yleinen

5000 metrin testi ja vuoden 2013 infotilaisuus 24.11.2012 Tampereella Hatanpään soutukeskuksessa (Hatanpäänkatu 6, 33900 Tampere).

Tervetuloa testi- ja infotilaisuuteen Tampereelle Hatanpään soutukeskukseen (Hatanpäänkatu 6, 33900 Tampere). Tilaisuus on tarkoitettu liiton valmennusryhmiin, kansainvälisiin kilpailuihin ja ulkomaan leireille tähtääville urheilijoille ja heidän valmentajilleen. Testiin voivat osallistua myös muut halukkaat, niin kauan kuin tilaa riittää.

klo 10.30 alkaen lämmittely testiin (ergosaliin pääsee klo 10.30).

klo 11 Testi alkaa. 5000 metrin testi Concept2-soutuergometrillä.

klo  12.30 Lounas Ravintola Vaskitähdessä (200 m soutusalilta)

klo 14-16 Kauden 2013 info, joka sisältää mm.

-maajoukkueen ja arvokilpailujen valintakriteerit

-liiton leiri- ja kilpailusuunnitelma

Osallistumismaksu tilaisuuteen on 5 euroa/urheilija, joka kattaa salimaksun. Ruokailut jokainen hoitaa omakustanteisesti.

Ilmottautuminen tilaisuuteen 17.11. mennessä Ilona Hiltuselle.

HUOM! Tilaisuus on pakollinen kaikille liiton valmennusryhmiin sekä maailman cup- ja arvokilpailuihin tähtääville urheilijoille. Jos tilaisuuteen osallistumiseen on ylivoimainen este, ole yhteydessä valmennuspäällikköön viimeistään 17.11. mennessä.

Välittäkää viestiä eteenpäin kiinnostuneille, joita viesti ei suoraan tavoita.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset valmennuspäällikkö Ilona Hiltuselle: ilona.hiltunen@melontajasoutuliitto.fi, puh. 0400157040