Forssa Print tarjoaa liiton jäsenseuroille myös painopalvelujaan

3.4.2013 Seuroille Yleinen

Melonta ja soutu -lehti on tehnyt painoyhteistyötä Forssa Printin kanssa noin kahden vuoden ajan. Melonta- ja soutuliiton jäsenillä on nyt myös mahdollisuus hyötyä painotuotetilausten keskittämisestä Forssa Printiin.

Forssa Print on vastuullinen ja joustava perheyritys, joka painaa 400 aikakauslehteä Suomeen, muihin Pohjoismaihin ja Venäjälle. Forssa Printillä on myös pitkä kokemus järjestölehtien painamisesta. Painotalo toteuttaa ammattitaidolla ja kustannustehokkaasti kaikki painamiseen liittyvät palvelut, kuten lehti-, katalogi-, esite- ja pienpainotyöt .

Forssa Print on myös Suomen suurin Ekoenergia-merkittyä sähköä käyttävä painotalo. Yli puolet Forssan tuotantolaitoksen sähköntarpeesta katetaan ekosähköllä, jonka hiilijalanjälki on pyöreä nolla.

Yhteyshenkilönä Forssa Printissä toimii myyntipäällikkö Raimo Rouvinen, joka kertoo mielellään lisää yhteistyömahdollisuuksista liiton jäsenille.

Raimon tavoitat: p. 050 313 8981, raimo.rouvinen(at)forssaprint.fi