Kutsu – Soutajien talvileiri 18.-20.1.2013

8.1.2013 Yleinen

Olympialuokkien ja puuvenesoutajien yhteinen talvileiri pidetään 18.-20.1.2013 Tanhuvaaran urheiluopistolla Savonlinnassa.

Leirin ohjelmassa on harjoittelua yhdessä, opastusta sisäsoututekniikkaan ja kuntosaliharjoitteluun, luentoja harjoittelusta sekä mukavaa yhdessäoloa.

Tarkempi ohjelma lähetetään osallistujille ennen leiriä. Leirin ohjelmasta vastaavat soudun valmennuspäällikkö Ilona Hiltunen ja puuvenesoudun lajivastaava Heikki Joskitt.

Leirin hinta on 150 euroa, joka sisältää majoituksen 2-3 hengen huoneissa pe-su (1 hengen huone 50 € lisämaksusta) ja ruokailut (pe iltapalan, la aamiaisen, lounaan ja päivällisen, su aamiaisen ja lounaan) sekä leiriohjelman.

Ilmoittautumiset liiton toimistoon (toimisto(at)melontajasoutuliitto.fi) 10.1. mennessä.

Nähdään Tanhuvaarassa!
www.tanhuvaara.fi