Scandic Hotels Oy ja Suomen melonta- ja soutuliitto yhteistyöhön

8.1.2013 Melonta Soutu Yleinen

Scandic Hotels Oy ja Suomen melonta- ja soutuliitto ovat sopineet yhteistyöstä 1.1.2013 alkaen. Sopimus on kaksivuotinen. Scandic on Pohjoismaiden suurin hotelliketju, jonka laajaan hotelliverkkoon kuuluu noin 160 hotellia Pohjoismaissa ja pohjoisessa Euroopassa (Viro, Saksa, Puola, Hollanti ja Belgia). Suomessa Scandic-hotelleja on 24.

Yhteistyösopimuksen myötä Scandic tarjoaa kilpailukykyiset hinnat ryhmille ja yksittäismatkaajille Suomen melonta- ja soutuliiton organisaatioon kuuluvalle johdolle, jäsenille, valmentajille, joukkueenjohdolle, huollolle, lääkäreille sekä suoraan samassa ruokakunnassa oleville perheenjäsenille.

Scandicin urheilukonseptiin kuuluu mm. joukkueenjohtajille ja valmentajille suunnattu Sports Card -kortti, jolla saa tuntuvaa etua majoituksesta, urheilijoille suunniteltuja ateriakokonaisuuksia ja kokoushuoneen taktiikkapalavereita varten. Bonuksena Scandic hyvittää laskun loppusummasta 5 % joukkueelle. Sport-ryhmäedut voimassa to-su, yli 8 hengen ryhmille. Maksuttoman kortin voit tilata osoitteessa: www.scandichotels.fi/sportti. Sopimus ei edellytä kortin tilaamista.

Scandicin laadukkaisiin konsepteihin kuuluu Sports Card -kortin lisäksi mm. maksuton ja langaton internetyhteys, modernit kuntohuoneet, runsas ja terveellinen aamiainen sekä ympäri vuorokauden avoinna oleva myymälä. Näiden lisäksi Scandic on luonut koko hotelliketjun kattavan esteettömyysstandardin sekä on edelläkävijä ympäristön ja kestävän kehityksen saralla.

Varaukset

Yksittäisvaraukset: Liiton verkkosivujen etusivulla on linkki (Scandic tunnus) varausjärjestelmään. Syötä varauskoodikenttään Suomen melonta- ja soutuliiton asiakasnumero: D000025279. Suomen melonta- ja soutuliiton yksittäisvaraajan etu myönnetään päivän (=Flex) hinnasta. Voit halutessasi ostaa myös muita tuotteita. Tutustu Scandicin muihin tuotteisiin ja ehtoihin osoitteessa: http://www.scandichotels.fi/Hotels/Hintamme/

Ryhmävaraukset: Pääkaupunkiseutu, Helsinki Destination Desk (HDD), puh: 010 808002, muu Suomi: suoraan hotellista. Huom! Muista mainita Suomen melonta- ja soutuliiton asiakasnumero D000025279.

Lisätietoja:

Jussi Rissanen, Sales Manager Sports and Leisure Scandic, 040-709 1120, www.scandichotels.fi/sportti