Varainhankintamahdollisuus urheiluseuroille

19.3.2013 Seuroille Yleinen

Jääkiekon MM-kisat avasi maanantaina 18.3.2013 seuramyyntikampanjan, joka tarjoaa suomalaisille urheiluseuroille lajista riippumatta ainutlaatuisen varainhankintamahdollisuuden. Myymällä MM-kisalippuja muihin kuin Suomen otteluihin urheiluseurat voivat ansaita merkittäviä lisätuloja ja samalla tarjota toiminnassa mukana oleville mahdollisuuden päästä osaksi jääkiekon MM-kotikisoja.

Tarkemmat tiedot kampanjasta, lipuista maksettavista provisioista ja käytännön ohjeet seuramyynnistä löytyvät oheisesta pdf-tiedostosta.

Kukin seura voi parhaaksi katsomallaan tavalla nostaa kampanjaa esille omien joukkueidensa, jäsentensä ja sidosryhmiensä keskuudessa. Käytännössä siis tietoa ja kampanjalinkkiä voi levittää potentiaalisille tukijoille verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa sekä muiden viestintäkanavien kautta.

Seurojen käyttöön on myös tehty flyer, jonka voi tulostaa jaettavaksi – flyeriin voi muistutukseksi täyttää oman seuran ja joukkueen tiedot, eli kohteen jolle tuki halutaan osoitettavan.

Kampanja jatkuu 30.4. saakka, joten seuroilla on aikaa toimia reilun kuukauden verran.

Yhteistyöterveisin,
2013 Jääkiekon MM-kisat & Suomen Jääkiekkoliitto