Naisten liikunnan ja urheilun maailmankonferenssi 12.-15.6. Helsingissä

21.3.2014 Yleinen

Naisten liikunnan ja urheilun huipputapahtuma, 6. naisten liikunnan ja urheilun maailmankonferenssi järjestetään kesäkuussa Helsingissä Finlandia-talolla. Konferenssiin odotetaan 500-700 osallistujaa kaikkialta maailmasta.

Konferenssi on loistava tilaisuus urheilijoille, valmentajille, valmentajan uraa suunnitteleville naisille ja muille liikunnan ja urheilun parissa toimiville olla mukana kehittämässä turvallista ja kannustavaa harjoittelu- ja kilpailuympäristöä sekä parantamassa naisten ja tyttöjen mahdollisuuksia olla mukana liikunnassa ja urheilussa kaikilla tasoilla.

IWG-maailmankonferenssin päätemana on “Lead the Change – Be the Change”. Konferenssi tarkastelee naisten liikuntaa ja urheilua niin tutkimuksen, politiikan kuin käytännön toiminnan näkökulmasta viiden teeman alueella:

– MOVE ME! Liikunta, terveys ja hyvinvointi läpi elämän
– BUCK THE TREND – Muutoksen johtaminen liikuntapolitiikassa
– 100% SPORT – Luovuus ja innovaatiot lisäämässä osallistumista
– BE YOUR BEST COACH – Miten kasvan hyväksi johtajaksi ja valmentajaksi?
– SPORT WITHOUT FEAR – Sportti ihmisoikeuksien kotina ja viestikapulana

Konferensiin voi ilmoittautua IWG:n nettisivujen kautta, jossa on myös lisätietoa konferenssista. Alennettu osallistumismaksu on voimassa ainoastaan 1.4.2014 saakka!

Vapaaehtoiseksi konferenssiin?

Kiinnostaako kansainvälisyys? Haluaisitko kartuttaa kokemustasi toimimalla vapaaehtoisena maailmanluokan tapahtumassa? Tartu nyt tilaisuuteen tavata kiinnostavia ihmisiä eri puolilta maailmaa ja edistää naisten liikuntaa ja urheilua!

Konferenssijärjestäjä etsii vapaaehtoisia tapahtuman ajalle erilaisiin tehtäviin, muiden muassa avustajiksi puhujille, kutsuvieraille, konferenssisaliin, rekisteröintiin, neuvontapisteisiin ja sosiaaliseen ohjelmaan. Samoin he tarvitsevat posternäyttelyn kokoajia ja jäseniä monimediaiseen viestintätiimiin.

· Vapaaehtoisilta edellytetään sujuvaa englannin kielen taitoa

· Eduksi katsotaan myös muu kielitaito (esim. ranska, espanja, venäjä, jne.)

· ATK-taidot ovat toivottavia

· Lisäksi arvostamme kiinnostusta konferenssin teemoihin sekä aikaisempaa kokemusta tapahtumissa ja urheilu-, opiskelija- tms. kansalaisjärjestöissä

Vapaaehtoiset saavat lounaat ja kahvit konferenssin aikana. He voivat myös osallistua iltaohjelmiin, saavat t-paidan työasuksi ja todistuksen vapaaehtoisena toimimisesta.

Valitettavasti järjestäjät eivät voi tarjota majoitusta tai kustantaa matkoja.

Vapaaehtoisille järjestetään ohjeistus 9.6.2014 Finlandia-talolla. Lisäksi koulutusta on luvassa toukokuussa (aika ilmoitetaan myöhemmin).

Hakuaika vapaaehtoiseksi päättyy 15.4.2014. Täytä hakemuksesi täällä: http://bit.ly/1eVO9XE.

Lisätiedustelut: www.iwg-gti.org