Tervetuloa tuomareiden yhteistapaamiseen 12.4. Kisakallioon

17.2.2014 Liitto

Kutsun kaikki lajiliittomme tuomarit yhteistapaamiseen Kisakallion urheiluopistolle lauantaina 12.4 klo 12-16.00. Tuolloin avaan keskustelun mahdollisesta tarpeesta tuomareiden vuotuiselle yhteistapaamiselle tai muunlaiselle järjestäytymiselle.

Kisakalliossa mm. ratatuomari Pekka Tulonen ja kurinpitovaliokuntamme pj. Yrjö Lindroos avaavat osallistujille kilpailumääräysten ja kurinpitomääräyksen erillistä tuomiovaltaa.

Kisakalliossa tuomareiden on mahdollisuus tutustua myös yhteistyökumppanimme Craftin tuotteisiin ja pakettiin jota tuomareille tarjotaan kumppanuushintaan.

Kisakallion tapahtumaan ei tarvitse ennakkoon ilmoittautua. Jos haluat ruokailla tai majoittautua opistolla tulee sinun lunastaa ostosi itsenäisesti.

Sami Vehkakoski
sami.vehkakoski(at)melontajasoutuliitto.fi