Junioreiden ja nuorten SOUDUN SUURLEIRI 2015

23.3.2015 Liitto Soutu

Lappeenrannan Soutajat järjestää kesän soudun suurleirin junioreille ja alle 23-vuotiaille 1.-4.6.2015. Majoitus ja ruokailut toteutuvat Lappeenrannan seurakunnan Kuusirannan leirikeskuksessa. https://www.google.fi/maps/place/Kuusirannan+Leirikeskus/@60.9616272,28.5471763,13z/data=!4m6!1m3!3m2!1s0x0000000000000000:0xe0d625041d946538!2sKuusirannan+Leirikeskus!3m1!1s0x0000000000000000:0xe0d625041d946538

Vesillä tapahtuva harjoittelu toteutetaan kanavalla. Välimatkaa on sen verran paljon, että tarvitsemme leirille myös autollisia valmentajia ja huoltajia.

Majoituksen ja ruokailun varaamiseksi sekä leirin toteutuksen suunnittelemiseksi toivomme, että vastaisitte pikaisesti seuraaviin kysymyksiin.

– Montako urheilijaa seurastanne tulee leirille?
(Urheilijoiden on oltava uimataitoisia ja heillä on oltava liiton vakuutuksellinen lisenssi tai muu vapaa-ajantapaturmavakuutus.)

– Montako venettä voitte ottaa mukaan leirille?

– Voitteko ottaa seurastanne seurantaveneen harjoittelun turvallista toteuttamista varten?

– Montako aikuista seurastanne voi lähteä leirille valmentamaan tai avustamaan vesille siirtymisessä ja rantautumisessa?
(Useamman aikuisen voimin voimme jakaa tehtäviä, leiristä tulee turvallisempi ja valmennukseen keskittyminen tulee helpommaksi.)

Tehdään leiri ”paluu juurille” -mielellä. Leirin toteutuessa aikuisten talkootyönä saamme kustannukset mahdollisimman pieniksi ja toivottavasti useampi nuori soutaja pääsee mukaan.

SOUTULEIRIN MAJOITUS KUUSIRANNASSA

Majoituksen hinta on 17 euroa/yö/majoittuja omilla lakanoilla.
 Liinavaatteista lisäkulu 13,50 euroa/henk.
Aamupala 8 euroa/henk./kerta.
Lounas 8-13,50 euroa/henk./kerta.

Omilla liinavaatteilla saamme vuorokausihinnan kohtuulliseksi. Ruokailuista tilaamme aamupalan, lounaan ja päivällisen leirikeskuksesta. Väli- ja iltapaloihin varustaudumme lähikaupan kautta.
Varaus pitää vahvistaa huhtikuun aikana, joten olettehan yhteydessä mahdollisimman pian.

Voitte ilmoittaa leirille osallistuvat seuranne jäsenet sähköpostilla laila.finska-linna@raahe.fi tai juhani.julku@pp.inet.fi.
Mainitkaa ilmoittautumisen yhteydessä urheilijoiden syntymävuosi ja osallistujien mahdolliset erikoisruokavaliot.
Lisätietoa leiristä saatte samoista osoitteista tai puhelimitse numeroista 045 5610171 (Jussi) ja 040 9677050 (Laila)

Kesää ja leiriä innolla odottaen,

Jussi ja Laila