Ehdolle asettuminen liiton hallituksen jäseneksi ja puheenjohtajaksi pe 20.10. mennessä

29.9.2017 Liitto

Syyskokouksessa 11.11. Helsingissä valitaan Suomen Melonta- ja Soutuliiton hallitukseen puheenjohtaja ja kolme jäsentä kaksivuotiselle kaudelle 2018-2019.

Pyydämme jäsenseuroja esittämään henkilöitä ehdolle hallitukseen. Hallituksessa erovuorossa ovat puheenjohtaja Ralf Sund sekä jäsenet Markku Jokisipilä, Minna Kantsila ja Anne Rikala. Liiton hallituksessa jatkavat Jyri Hämäläinen, Matti Jääskeläinen ja Pekka Mukula.

Hallitukseen valitaan sekä miehiä että naisia ja tasavertaisesti melonnan ja soudun tuntijoita. Hallituksen toimivalta on esitetty liiton toimintasäännöissä

Jäsenseuroja pyydetään toimittamaan ehdotus hallituksen jäsenistä pe 20.10. mennessä. Ehdotuksessa tulee käydä ilmi ehdolle asettava seura. Ehdokkaasta tulee olla henkilöesittely ja perustelut valintaehdotukselle. Ehdotus tulee toimittaa joko sähköpostilla osoitteeseen toimisto@smsl.fi tai postitse osoitteella Suomen Melonta- ja Soutuliitto, Radiokatu 20, 00240 Helsinki.

Kevätkokous nimitti ehdollepanotoimikunnaksi Ralf Sundin, Seppo Ketosen ja Rauli Rautavuoren.