Freestylemelonnan EM-kilpailut alkavat Bratislavassa 16.8.2018

Mediatiedote, 15.8.2018

Suomen Melonta- ja Soutuliitto ry, Freestylejaosto

Freestylemelonnan EM-kilpailut alkavat Bratislavassa

Freestylemelonnan EM-kilpailut käynnistyvät huomenna torstaina 16.8.2018 Cunovon koskimelontaradalla Slovakian Bratislavassa miesten sarjan alkuerillä.

Miesten sarjassa Suomea edustava Visa Rahkola kertoo harjoittelun kulkeneen odotetulla tavalla ja on hakenut viimeisissä harjoituksissa melontaansa erityisesti terävyyttä. Rahkolan tavoitteena EM-kilpailuissa on puhdas suoritus omalla tasollaan, tähdäten uransa parhaaseen arvokilpailusuoritukseen. Päästäkseen jatkoon lauantain semifinaaleihin, on alkuerissä sijoituttava kymmenen parhaan joukkoon. Rahkola toteaa tason olevan kova ja heti alkuerissä täytyy yltää parhaaseen suoritukseensa.

Miesten alkuerät alkavat kello 11:00 (Suomen aikaa) ja Rahkola meloo kuudennessa erässä kello 12:30 alkaen. Naisten sarjassa kilpailevan Paula Varosen sekä alle 18-vuotiaiden poikien sarjassa kilpailevien Tuisku Äänismaan ja Miika Sorjosen alkuerät melotaan perjantaina 17.8.2018.

Kilpailuaikataulut: http://canoebratislava.sk/#schedule

Kisajoukkueen tunnelmia maajoukkueen kotisivuilta: freestylemelonta.blogspot.fi

Lisätiedot: Lajipäällikkö Jyri Hämäläinen, 040 548 1663